Alla inlägg den 15 april 2016

Av Bara Jag - 15 april 2016 21:47

Tänk om han sticker. Jag vet ju att han kommer tillbaka men det kanske dröjer ett bra tag. Hörde när han pratade om att han behöver semester i ca 3 veckor så att han kan vila upp sig. Han sover ganska mycket men är ändo aldrig utvilad. Och nu börjar han tappa bort saker och glömmer möten och tider.  


Han verkar må dåligt men han vill inte prata om det även om jag önskade att han sa något om hur han egentligen mår och vad han tänker på. Jag vill att han är öppen och berättar hur han tänker eller vad det är som får han att grubba så mycket. Han behöver inte berätta allt men bara säga vad det är som tynger han. Vill han byta jobb, få se något nytt, ta en paus och åka på semaster. Säg bara det, du behöver inte gå djupare än så. Men då vet jag att det är jobbet osm du oroar dig för. För som det är just nu så är du ganska uppröd när du pratar i telefon och sen så stänger du in kännslorna när du väl lägger på luren. 


Det ända jag vill är att du pratar med mig. För ärligt talat jag börjar bl lite orolig för dig. Det är inte bra att vara i gång så som du är nu. I bland vill jag bara banka dig medvetslös så att du inser att du verkligen måste vila.



Presentation


Vem är jag?

Jag är en tjej som oftast är pigg och glad.

Men denna bloggen är mest till för att jag vill skriva av mig och vill utrycka mina åsikter och känslor. Det kommer alltid vara från mitt perspektiv men i bland kan jag även ta det från andras

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards