Alla inlägg under januari 2018

Av Bara Jag - 12 januari 2018 21:42

Jo jag försökte träffa dig efter att jag hade flyttat. När jag fått distans till allt. Du ska bara veta hur svårt det var att höra av mig till dig. Men ännu svårare att inse att jag måte låta dig gå. Det låter som att du antingen är döende, att jag är olycklingt kär eller någt annat dåligt. Men så är inte fallet. Det är något så simpelt som att vi gled ifrån varrandra. Det har vi gjort under en lång tid men denna gången finns ingen andra chans. Vi gled ifrån varrandra under 11 månader. Det gick bra för även om vi hade ett avstånd så kunde vi ändå prata med varrandra. Men det som hände under dom 2 månaderna i slutet av året har gjort att vi är längre från varrandra än någonsin. 

Jag försökte dom sista två gångerna men du visade att du inte ville. Så när vi gick in i 2018 så försvann allt. Det finns inget kvar längre. Jag har tagit bort ditt nummer och klippt all kontakt. Jag tänker inte försöka en enda gång till. Om vi i framtiden kommer ses vet jag inte, det ända jag vet är att det då är din tur att kämpa. För jag är inte längre lika lätt att nå. 


"It Hurts To Let Go, But Sometimes It Hurts More To Hold On" 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vem är jag?

Jag är en tjej som oftast är pigg och glad.

Men denna bloggen är mest till för att jag vill skriva av mig och vill utrycka mina åsikter och känslor. Det kommer alltid vara från mitt perspektiv men i bland kan jag även ta det från andras

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards