Alla inlägg under december 2016

Av Bara Jag - 11 december 2016 20:06

Jag kan i vissa fall jämföras med Tingelin. En liten älva som flyger runt och är gullig. Men även för att dom är så små och kan då bara folkusera på en kännsla i taget. Fast kännslrona kan jag handetra i största allmänhet men mitt problem är i stället att jag kan bara folusera på en specifik sak åt gången. Alltså mitt liv är precis osm dom allra flesta men men när det kommer till mina intressen så har jag svårt att göra för måmga saker åt gången. När jag har något intresse som verkligen intresserar mig så fokuserar jag 100% tills jag inte längre har lika mycket energi, sug eller tappat lusten. Förr älskade jag att skriva noveller. Det gör ajg fortfarande men nu är jag i en period där jag inte har någon fanatsi och inget sug för att skriva. Så därför ligger det på is tills jag fåt tillbaka fantasin. Nu är mitt folus på skridsor och konståkning. Jag tillbringar större delen av mina dagar på isen. Jag vill lära mig något kul som man kan göra på skriskor. Typ en snurr eller ett hopp. Därför har jag det som mål att jag ska göra det. Ocn när isen sen försvinner till våran så kommer jag säkret gå tillbaka till mina böcker.


Presentation


Vem är jag?

Jag är en tjej som oftast är pigg och glad.

Men denna bloggen är mest till för att jag vill skriva av mig och vill utrycka mina åsikter och känslor. Det kommer alltid vara från mitt perspektiv men i bland kan jag även ta det från andras

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards