Alla inlägg under juni 2013

Av Bara Jag - 30 juni 2013 18:45

Du är så snäll mot mig. Du anstränger dig för att minnas mig. Du är alltid så tar när vi ses och ja det känns lite som om vi känner varandra redan. Du hejar alltid när vi går på varandra och du är alltid villig att ta ett foto med mig.
Du är en person som jag ser upp till. Tack för att du är du!!! ?

Av Bara Jag - 19 juni 2013 01:13

Ja en sak som jag har funderat på ett tag är varför vissa folk inte kan hålla sams. För det ända dom gör är ju att leta fel. Jag menar den ena ljuger och den andra blir sur för minsta lilla. men jag jag man kan ju inte tro att alla är över 40år. Dom beter sig som riktiga små barn som bråkar om ett limstift.

Nej jag orkar inte skriva mer just nu så ska lägga mig så får skriva mer om detta när jag känner att jag har tid och ork att göra det.

Presentation


Vem är jag?

Jag är en tjej som oftast är pigg och glad.

Men denna bloggen är mest till för att jag vill skriva av mig och vill utrycka mina åsikter och känslor. Det kommer alltid vara från mitt perspektiv men i bland kan jag även ta det från andras

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards