Alla inlägg under mars 2014

Av Bara Jag - 18 mars 2014 13:09

[Ally:]                                                             [ Ally : ]
When you're on your own                                   När du är för dig själv
Drowning alone                                                Drunknar ensam
And you need a rope that can pull you in              Och du behöver ett rep som kan dra dig in
Someone will throw it                                       Någon kommer att kasta det

 

[Austin:]                                                         [ Austin : ]
And when you're afraid                                      Och när du är rädd
That you're gonna break                                    Att du kommer gå sönder
And you need a way to feel strong again              Och du behöver ett sätt att känna sig stark igen
Someone will know it                                        Någon kommer att veta det

 

[Austin & Ally:]                                                [ Austin & Ally : ]
And even when it hurts the most                         Och även när det gör som mest ont
Try to have a little hope                                    Försök att ha lite hopp
That someone's gonna be there when you don't     Att någon kommer vara där när du inte är det
When you don't                                                När du inte är det

 

[Austin & Ally:]                                                [ Austin & Ally : ]
If you wanna cry, I'll be your shoulder                 Om du vill börja gråta , jag ska vara din axel
If you wanna laugh, I'll be your smile                  Om du vill skratta , jag ska vara ditt leende
If you wanna fly, I will be your sky                     Om du vill flyga , kommer jag att vara din himmel
Anything you need, that's what I'll be                  Allt du behöver , det är vad jag kommer att vara
If you wanna climb, I'll be your ladder                Om du vill börja klättra , jag ska vara din stege
If you wanna run, I'll be your road                     Om du vill springa , jag ska vara din väg
If you want a friend, doesn't matter when           Om du vill ha en vän , spelar ingen roll när
Anything you need, that's what I'll be                 Allt du behöver , det är vad jag kommer att vara
You can come to me                                       Du kan komma till mig

[Ally:]                                                          [ Ally : ]
You can come to me,                                      Du kan komma till mig ,
Yeah                                                            Ja

 

Presentation


Vem är jag?

Jag är en tjej som oftast är pigg och glad.

Men denna bloggen är mest till för att jag vill skriva av mig och vill utrycka mina åsikter och känslor. Det kommer alltid vara från mitt perspektiv men i bland kan jag även ta det från andras

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards