Alla inlägg under juli 2012

Av Bara Jag - 10 juli 2012 16:54

Jag vet inte, I dag är det ju dåligt väder och då är man inne och ser på film. Vad kommer inte upp i huvudet då om inte alla tankar på allt man inte har och inte är. I dag känner jag mig väldig ensam. Jag är singel och vill ha en kille. Vart man än går så ser man alla lyckliga par. Alla ser så lyckliga ut, jag vill också känna att jag har någon. Jag har vänner och familj som älskar mig men att ha en kille det är något extra. Bara ha någon som man kan krypa nära intill och som är gullig mot än.


Nej kommer inte på något bättre än denna låten. Det är väll så jag vill känna.


 

Du är det bästa jag har
Du är så underbart rar
Så skönt att viska ditt namn
och krypa in i din famn
Nu känns' att lyckan är här
när jag får va' där du är
Du är det bästa jag har
Du är så underbart rar

Förlåt jag kramar så hårt -
att låta bli är så svårt
men annars vet du att jag
av blott din blick kan bli svag
Jag är så stolt över dig
så glad att ha dig hos mig
Du är det bästa jag har
Du är så underbart rar

Allting du ger mig
Du är så underbar!
Om jag nu ber dig
så stannar du väl kvar?
Då aldrig mer, nej,
skall vi gå från varann.
Allting vi klarar
med lyckan som vi fann
jag tror den varar
just därför den är sann
jag är så lycklig, älskling,
ja, så lycklig...

Du är det bästa jag har
Du är så underbart rar
Så skönt att viska ditt namn
och krypa in i din famn
Nu känns' att lyckan är här
när jag får va' där du är
Du är det bästa jag har
Du är så underbart rar

Allting du ger mig
Du är så underbar!
Om jag nu ber dig
så stannar du väl kvar?
Då aldrig mer, nej,
skall vi gå från varann.
Allting du ger mig
Du är så underbar!
Om jag nu ber dig
så stannar du väl kvar?
Då aldrig mer, nej,
skall vi gå från varann.


En bra låt och inte blev det bättre med mina tankar efter detta men det får väll gå. Frågan är väll vad som fick detta att sättas i gång. Jo det var väll det att jag känner att jag blev så besviken på alla personer som påstår att dom ska göra ditt och datt men att dom sedan inte gör ett skit. Dom kan lova så mycket men sen kan dom inte stå för att dom gör folk besviken. Dom vågar inte ta konsekvenserna när man sårar folk. Och det som jag tycker är sjukt är att dom flesta favoriserar så grymt mycket.

Presentation


Vem är jag?

Jag är en tjej som oftast är pigg och glad.

Men denna bloggen är mest till för att jag vill skriva av mig och vill utrycka mina åsikter och känslor. Det kommer alltid vara från mitt perspektiv men i bland kan jag även ta det från andras

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards