Alla inlägg under januari 2013

Av Bara Jag - 7 januari 2013 22:53

Jag förstår inte, hon var avis på mig. Varför? Vad har jag som inte hon har? Jag är inte speciell eller gör något annorlunda.
Han berättade att hon kände sig hotad av mig. Jag gör inget speciell mer än att vara mig själv.

Sen vet jag inte om jag ska skratta eller gråta eftersom jag lyckade på något sätt att göra henne svartsjuk. Nu är dom ju visserligen inte något par men får väll be om ursäkt eller något liknande. Jag träffar han bara för att han är snäll och för att vi kan prata med varandra om nästan allt. Men jag noga med att det fanns en gräns som jag inte skulle överskrida.

Presentation


Vem är jag?

Jag är en tjej som oftast är pigg och glad.

Men denna bloggen är mest till för att jag vill skriva av mig och vill utrycka mina åsikter och känslor. Det kommer alltid vara från mitt perspektiv men i bland kan jag även ta det från andras

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards