Direktlänk till inlägg 3 april 2016

Hur visar man att man finns där?

Av Bara Jag - 3 april 2016 20:55

Det är inte samma kille som jag pratade med för 1 månad sen. Han var pigg och glad och skrattade mycket. Han hade även ett djup i sina ögon. Det djuper finns inte längre där, han kollar inte på mig så som han gjorde förr och han ser så bekymrad ut. Han har sagt att han tänker på ett eventuellt nytt jobb. Men han vet inte så mycket utan ska få mer information längre fram. Samma sak är det visst med hann nuvarande jobb. Dom ska göra några ganska stora förändringar men vad elelr hur det ska gå vet han inte. Så det är nog mycket som rör sig i den killes huvud just nu. Jag vill egentligen bara skrika på han men det hjälper inte. Jag vill också prata om det men jag vill inte pressa han och det känns inte som att han är redo att prata om det än. Men det hänger i luften, det finns liksom som en hinna över allt och att vi är i två olika unversum. Jag vill prata med han men när han kommer hem känns det aldrig som ett bra läge och han går lika fort som han kom. 

Men när han väl sitter ner i soffan bredvid mig så känns han inte närvarande. Han är djupt försjunken i tankar och stänger ute mig. Vi som lovade att vara öppna och berätta allt för varrandra. Men det känns som att han tar avstånd från mig lite. Kanske är hanns sätt att bearbeta det men då betyder det ju att han kommer försöka ta sig igenom det utan mig. 

Jag vet att han inte är själv för ahn har någon som han pratar med lika mycket osm jag gör med min mamma. Den personen är hanns klippa när det blåser osm värst. Inget fel i det men det är jobbigt att se han må så dåligt som han gör. Men jag kan inte annat än att bara sitta vid sidan av och kolla på. Jag har ingen makt att göra något innan han väljer att släppa in mig. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bara Jag - 12 januari 2018 21:42

Jo jag försökte träffa dig efter att jag hade flyttat. När jag fått distans till allt. Du ska bara veta hur svårt det var att höra av mig till dig. Men ännu svårare att inse att jag måte låta dig gå. Det låter som att du antingen är döende, att jag ä...

Av Bara Jag - 31 januari 2017 13:42

Det är svårt att inse det va? Att just gå skilda vägar är inga problem. Man låter livet flytta på utan att bry sig om vad som händer runt dig. Ofta märkar man inget innan har gått för långt. Då det är riktigt svårt att vända och gå tillbaka. Men vad ...

Av Bara Jag - 6 januari 2017 15:00

Då har dagen som jag var rädd för kommit tillslut. Farmor är på sjukhus för att hon först haft högt socker. Men det visade sig att hon visst hade haft en hjärtinfakt så hon blev kvar ett tag till. Mormor hade också åkt in för att hon hade haft hög sä...

Av Bara Jag - 11 december 2016 20:06

Jag kan i vissa fall jämföras med Tingelin. En liten älva som flyger runt och är gullig. Men även för att dom är så små och kan då bara folkusera på en kännsla i taget. Fast kännslrona kan jag handetra i största allmänhet men mitt problem är i ställe...

Av Bara Jag - 12 oktober 2016 15:45


Min alldeles egna spegel har följt med mig under min tid här i Stocholm. Den har flyttat med mig till alla nya boende jag har haft och den har visat mig hur långt jag har kommit. Jag har haft den väl synligt och har alltid kunnat se mig själv i den. ...

Presentation


Vem är jag?

Jag är en tjej som oftast är pigg och glad.

Men denna bloggen är mest till för att jag vill skriva av mig och vill utrycka mina åsikter och känslor. Det kommer alltid vara från mitt perspektiv men i bland kan jag även ta det från andras

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards