Alla inlägg under augusti 2016

Av Bara Jag - 6 augusti 2016 20:22

Varför har vissa perosner en tendens att tränga in i enns tankar när man minst behöver det? Och varför kan man inte få ut den ur skallen hur mycket man än vill? Jag har just nu en person som jag inte kan släppa. Han finns där och påminner mig ständigt. Och jag blir ju egntligen glad av han men lika fort som tanken kommer så blir jag lite ledsen ockå då jag saknar personen. Men självklart är det också så att när jag träffar personen IRL så gör jag ändå inget åt mina tankar.


I bland kommer det upp små händelser som i stunden är roliga och lite gulliga men som sticker till i bröstet när man vaknar upp och inser att det var en dröm och att hjärnan bara spelar en ett spratt. 

Presentation


Vem är jag?

Jag är en tjej som oftast är pigg och glad.

Men denna bloggen är mest till för att jag vill skriva av mig och vill utrycka mina åsikter och känslor. Det kommer alltid vara från mitt perspektiv men i bland kan jag även ta det från andras

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards