Alla inlägg den 2 april 2016

Av Bara Jag - 2 april 2016 23:36

I dag har jag bytat boende igen. Nu bor jag i en 2:a lite längre från stan. Men det är så mysigt här. 

Men det som jag egentligen vill skriva om här är vad osm hände mig ganska nyligen. Jag och killen jag bor hos hade precis ätit mat. Eller ja han åt mat och jag kollade på. Men jag drack vatten. Och när jag sen tänkte göra mig i ordning sgår jag och fyller på mitt glas med vatten för att jag skulle ta medecin. Jag ställer mitt glas med vatten på ändern av diskbänken för att jag inte orkade ta med mig det till badrumet där mina tabletter ligger. När jag sen kommer tillbaak så står min rumskompis dricker ur mitt glas. Han sa sen: "ja jag var lite osäker på om det var mitt glas eller ej" så jag får bara påminna han om att det inte var hanns vatten. Men det gick bra ändå och jag bytte bara vattnet.


Presentation


Vem är jag?

Jag är en tjej som oftast är pigg och glad.

Men denna bloggen är mest till för att jag vill skriva av mig och vill utrycka mina åsikter och känslor. Det kommer alltid vara från mitt perspektiv men i bland kan jag även ta det från andras

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards