Alla inlägg den 28 april 2012

Av Bara Jag - 28 april 2012 21:15

Jo, jag har börjat märka att jag börja sakna ork allt oftare. Jag händer med mig egentligen? Min mamma konstaterade det i dag efter att jag somnat i soffat och att jag ser blek ut. Hon undra om jag är sjuk. Men jag vet inte själv. Det känn som om jag börjar bli mer avtrubbad från omvärlden.

Jag och en kompis var på biblioteket i går, vi läser psykologi och jag fördjupar mig i depression, själv skadligt beteende och stress. Frågan jag fick när vi skämtade om alla boktitlar var: Du skär väll inte dig?!!!! jag måste kolla dina armar. Vad fick hon för svar? Och var det svaret sant? Till en viss del. Men visst har jag haft tanken att göra det. Men jag vet vad resultatet blir om man gör det. Jag skulle vilja kunna göra något men vad kan man göra för att dämpa all oro och dåliga tankar?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vem är jag?

Jag är en tjej som oftast är pigg och glad.

Men denna bloggen är mest till för att jag vill skriva av mig och vill utrycka mina åsikter och känslor. Det kommer alltid vara från mitt perspektiv men i bland kan jag även ta det från andras

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards