Alla inlägg den 1 oktober 2016

Av Bara Jag - 1 oktober 2016 16:24

På bara 2 veckor har han gått från att hålla avstånd till att vara väldigt involverad i allt jag gör. Vi pratar mer än någonsin och han frågar mer än han någonsin gjort. Och han nöjer sig inte med dom korta svaren. Innan pratade vi mycke tom oss osm person men nu har det gått över till lite djupare saker så som funderingar, åsikter och verderingar. Eller djupare är det väll inte egentligen men jag har fått se en mer avslappnad person osm gärna pratar om kaffe, skildnaden på Espressohous och Starbucks, vad som skrämmer oss och hur lätt det är att dömma folk på grund av deras utseende. 


Vi kom väldigt snabbt fram till att vi kan prata om allt och vi har ganska lika verderingar och tankar i det mesta. 

Jag har nu på senaste tiden börjat tro att när vi någon gång i framtiden kommer gå skilda vägar så kommer jag ändå ha kvar han som en riktigt bra vän. En vän som jag kan prata med och som kan ge mig råd. 

Och jag vet också att vi kommer alltid förbli vänner, varken mer eller mindre. 


Presentation


Vem är jag?

Jag är en tjej som oftast är pigg och glad.

Men denna bloggen är mest till för att jag vill skriva av mig och vill utrycka mina åsikter och känslor. Det kommer alltid vara från mitt perspektiv men i bland kan jag även ta det från andras

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards