Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Bara Jag - 4 juli 2013 00:25

There is no upper hand I'm givin' you mine,
'It doesn't have to end up wasting your time.
There's things that I could say,
but here my way,I wanna let you know that its all OK!

?????

Ja allt är svårt! Eller ja ingen märker väll det men jag vi inget annat än bli kär eller egentligen så vill jag nog bara kyssa någon snäll kille. Jag vill kunna känna att det pirrar i min mage.
Jag gillar ju kärlekars filmer, deckare och dokumentärer och helt ärligt talat nästan alla har något par so. Är så lyckliga och det vill jag med göra. Jag vill bara kyssa någon så att jag sen kan släppa det men ärligt talan så har jag aldrig gjort det på riktigt. Det har aldrig varit det lilla extra som det brukar vara när det år den rätta.

Men ja jag får väll bara gå och vänta på att den rätta ska dyka upp.

Presentation


Vem är jag?

Jag är en tjej som oftast är pigg och glad.

Men denna bloggen är mest till för att jag vill skriva av mig och vill utrycka mina åsikter och känslor. Det kommer alltid vara från mitt perspektiv men i bland kan jag även ta det från andras

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards