Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Bara Jag - 1 juli 2013 11:07

Jag kom precis fram till att jag vakande helt svettig och orolig. Jag tror jag saknar något för det är inte normalt att drömma om att ha en relation. jag drömde hela natten om att vi var väldigt lyckliga och sen bara lämnade han mig. Och jag kunde inte få tag i han. och som är sjukt är att från början var det en kändis som var min kille men efter bara någon minut så visade det sig att det var min allra närmaste vän.


Så vad betyder detta? jo att jag saknar något stort och väldig betydelse fullt i mitt liv.


Jag vill liksom ha någon som man kan dela allt med och som man bara längtar att få krama om. Det är så tomt på kvällar och helger när man ser alla runt om kring sig ha så mysigt med sina killar.


Men det kommer fortfarande förbli en dröm men det som var läskigt med drömmen var att jag inte riktigt gillade killen. så frågan är om detta betyder att jag håller på att släppa killen jag gillar. Min närmaste vän kommer alltid förbli bara en vän. och ja det är nog ganska bra att det är så men som sagt det är tomt.

Presentation


Vem är jag?

Jag är en tjej som oftast är pigg och glad.

Men denna bloggen är mest till för att jag vill skriva av mig och vill utrycka mina åsikter och känslor. Det kommer alltid vara från mitt perspektiv men i bland kan jag även ta det från andras

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards