Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Bara Jag - 9 maj 2012 13:26

ja i dag regnar det i vår lilla stad. Det känns om om hela världen rättar sig efter hur man mår eller så kanske det är jag som rättar mig efter värdet. I går var jag på dåligt humör och då blåste det. I dag regnar det och då är man lite ledsen och ensam.


Näst intill alla ens så kallade vänner ignorerar en. Det känns väll skönt!!! En av dom vännerna som är kvar är sjuk, den andra fick man ett agro annfal på i morse så det är väll lite spänt där i mellan och den tredje är med en som jag har lite problem med. Jag önskar bara att denna dagen ska ta slut så att man kan komma hem och låsa in sig på sitt rum. Ta med sig lite och äta och sedan bara ligga och titta upp i taket.


Det är vid sådana här tillfällen man funderar på att flytta. Eftersom ingen bryr sig eller bara ignorerar en så kanske det blir bäst för alla. Ingen skulle nog bry sig särskilt mycket om jag flyttade. Jag vill bort och börja om på nytt. Alla har väll rätt till att må bra och omge sig av personer som gillar en? Eller har jag fel!!!! Varför tror vissa att jag är en leksak som man kan kasta bort när man är trött på den? Jag har faktiskt också känslor.


Jag ska nog kolla på andra skolor så att jag blir av med denna konstiga känslan. Jag kan ta mig igenom det, även om jag är beredd på det så känns det som att få en knytnävsslag i magen varje gång det händer.

Presentation


Vem är jag?

Jag är en tjej som oftast är pigg och glad.

Men denna bloggen är mest till för att jag vill skriva av mig och vill utrycka mina åsikter och känslor. Det kommer alltid vara från mitt perspektiv men i bland kan jag även ta det från andras

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards